Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne:
1. Kupując na popshoes.pl w pełni akceptujesz poniższy regulamin.
2. popshoes.pl - wykonuje usługi, pośredniczy i pomaga w zakresie organizowania zakupu produktów widniejących w naszym sklepie, za pośrednictwem Internetu.
3. Sklep popshoes.pl należy do spółki Diotly Limited z siedzibą w Londynie, Wielka Brytania.
4. Poprzez złożenie zamówienia zlecasz usługę popshoes.pl polegającą na modelu logistycznym:
-pomoc w zawarciu umowy z dostawcą zagranicznym (Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Holandia, Hong Kong, Tajwan, Chiny, Turcja, Japonia) oraz pomoc w przekazaniu niniejszemu dostawcy kwoty za produkt w celu przekazania przesyłki na adres kupującego (cena końcowa jest ceną całkowitą za usługę, produkt oraz dostawę),
-świadczenie pomocy kupującemu przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego, Oferta jest skierowana do osób indywidualnych. Ekspozycja internetowa produktów nie stanowi oferty, a jedynie zaproszenie do prowadzenia negocjacji. Stan związania ofertą następuje w momencie zatwierdzenia zamówienia przez popshoes.pl.
5. popshoes.pl umożliwia płatność przelewem.
6. Zdjęcia mają charakter informacyjny i mogą nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Nie stanowi to podstawy do jakichkolwiek roszczeń względem popshoes.pl. Ewentualne roszczenia mogą być kierowane wyłącznie do producenta lub dostawcy.
7. Eksponuje jedynie towary dostawcy. Opis, zdjęcia oraz produkty są własnością dostawcy. Wszelkie roszczenia względem opisu, zdjęć czy produktów powinny być kierowane do dostawcy, popshoes.pl  nie ponosi za nie odpowiedzialności.
8. Wszelkie nazwy handlowe, opisy lub znaki towarowych są własnością producentów oraz ich prawnych właścicieli. Są one używane tylko w celach informacyjnych.
9. Wszystkie produkty oferowane na aukcjach są własnością sprzedawców zagranicznych, popshoes.pl nie ma do nich żadnych praw, prezentuje je jedynie na swoich ofertach.
10. Decydując się na zakup poprzez popshoes.pl Kupujący udziela nam pełnomocnictwa do zamówienia towaru w jego imieniu oraz do przekazania płatności dostawcy zagranicznemu/producentowi.

II. Procedura składania i realizacji zamówień:
1. Zamówienie usługi można składać za pomocą przycisku "do koszyka" następnie "złóż zamówienie".
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail lub/i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
4. Wszystkie produkty wysyłane są przez dostawcę zagranicznego za pośrednictwem Poczty Lotniczej. Końcową fazę dostawy realizuje Poczta Polska.
5. Z zamówienia można zrezygnować, jeżeli przesyłka nie została nadana, w momencie gdy przesyłka jest już transportowana na adres klienta nie ma możliwości rezygnacji do momentu jej otrzymania.
Zwrotu z tytułu błędnie dobranego rozmiaru, są jak najbardziej dopuszczalne.
6. Cena znajdująca się na naszym sklepie jest ceną całościową i składa się z kosztu usługi transportowej oraz z ceny produktu u dostawcy. popshoes.pl pomaga również w przekazaniu kwoty za produkt dostawcy zagranicznemu. Całkowite ceny są podane w złotych polskich (mogą być także przeliczane na inne waluty w przypadku zamówień zagranicznych).
7. Firma prowadzi tylko usługi internetowe, nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru.

III. Wysyłka:
1. Zamówienia są wysyłane z magazynu dostawcy zagranicznego. Szacowany czas dostarczenia przesyłki przez pocztę lotniczą w połączeniu z Pocztą Polską to około 13-22 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas dostawy może wynieść 28dni+. Jeśli do 45 dni roboczych przesyłka nie dotrze - kupujący może ubiegać się o zwrot pieniędzy wysyłając informację kontakt@popshoes.pl. Kupujący, który otrzyma zwrot pieniędzy, a paczka jest już do niego wysłana i jej status wyświetla się w systemie trackingowym w momencie otrzymania przesyłki zobowiązany jest do:
a) zwrócenia przesyłki
b) powiadomienia nas o chęci zatrzymania przesyłki i przelania kwoty z powrotem na nasze konto
Czynności te muszą być wykonane do 7 dni od daty otrzymania wiadomości od popshoes.pl zawierającej informację o otrzymaniu powiadomienia o doręczeniu przesyłki.

IV. Tryb postępowania reklamacyjnego:
1. Reklamacje można zgłaszać poprzez e-mail kontakt@popshoes.pl. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane osoby zamawiającej (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
2. W ramach świadczonej usługi pomocy popshoes.pl pośredniczy w procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego. Poniżej przedstawiono zasady zgodne z lokalnym prawem dostawcy zagranicznego.

V. Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu u dostawcy zagranicznego:
1. Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:
- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu,
- gdy przesyłka zostanie zagubiona,
- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt,
- gdy produkt nie działa prawidłowo,
W takich przypadkach produkt jest wymieniany na nowy. Zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 14 dni. Możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez w celu ułatwienia procedury. 
Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego.
2. W przypadku chęci reklamacji towaru należy go odesłać na adres sprzedawcy zagranicznego. W celu otrzymania adresu należy przesłać informację na kontakt@popshoes.pl. Zastrzegamy sobie do 5 dni roboczych na przekazanie adresu.
3. Zwroty nieużywanego towaru, można dokonywać do 14 dni od otrzymania przesyłki, po wcześniejszym kontakcie z naszą firmą.

VI. Podatki i cło:
1. Przesyłka może zostać zatrzymana do kontroli celnej. W razie nałożenia cła i podatku, opłaty te muszą być uiszczone przez zamawiającego i na nim spoczywa ta odpowiedzialność. 99,99% paczek NIE jest zatrzymywanych.

VII. Bezpieczeństwo Twoich danych:
1. Oferujemy ochronę prywatności i bezpieczne zakupy. Nigdy nie ujawniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

VIII. Wysyłka faktur i rachunków:
1. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi pomocy jest Dowód zakupu. Chęć jej uzyskania należy potwierdzić poprzez kontakt z nami.
2. Dowód zakupu potwierdzający zakup usługi można otrzymać drogą elektroniczną.
3. Otrzymywanie dowodu zakupu w formie pliku pdf lub jpg jest bezpłatne. Kupujący, by móc odebrać i przeglądać dowód zakupu w formie pliku pdf musi posiadać adres poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana oraz musi posiadać program pozwalający na przeglądanie plików pdf.
4. popshoes.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach. Zmiana regulaminu nie ma wpływu na już złożone zamówienia.

Dziękujemy Państwu za korzystanie z naszych usług, dokładamy wszelkich starań, aby klient był zawsze zadowolony i wracał do nas ponownie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl